Instagram
Zwroty i reklamacje

Reklamacja towaru


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij własnoręcznie stworzony formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wood'nWool
3 Maja 10A/1

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wood'nWool
3 Maja 10A/1

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy nieprefabrykowanej tj. Towaru wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

 

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl