Instagram
Zwroty i reklamacje

Reklamacja towaru


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij własnoręcznie stworzony formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wood'nWool
3 Maja 10A/1

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wood'nWool
3 Maja 10A/1

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy nieprefabrykowanej tj. Towaru wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl